Subscribe:

Ads 468x60px

Friday, February 15, 2013

21 මමයි වැරදි...

හැම හවස් යාමයකම මට මෙහෙම වෙන්නේ ඇයි කියල මටම තේරෙන්නේ නෑ.දැන් ඒක පුරුද්දකට ගිහින්ද කොහේදො.දවල්ට මොන මොනවා හරි වැඩ ගොන්නක් අස්සෙ කාලය ගෙවෙනවා.
හ්ම්...
හවස නාන්න යනවා,ෂවර් එක යටදී මම හැමදාම දෙයක් හිතනවා.
"ඔව් මම මේ හැම දෙයක්ම අමතක කරලා මේ මොහොතේ ඉදන් ජිවිතේ අලුතින් පටන් ගන්නවා"කියල.

මොන පටන් ගැන්මක්ද,නාලා ඇග පත පිහදාගෙන කාමරයට ඇවිත් මේසෙ ඉස්සරහ පුටුවේ ඉද ගත්ත වෙලේ ඉදන් අරමුණක් නැතුව හිත අයාලේ යනවා.අනේ මන්ද...ජිවිතේ රසවත් බවට වැඩිය මම නීරස බව දකින්න පුරුදු වෙලා.පරණ මතකයන් හිතට ඇවිත් මට වද දෙන්නම උත්සහ කරනවා.එත් ඒ මතකයන් වෙනුවෙන් විදවිය යුතු නෑ කියලත් මම දන්නවා.ඒත් තේරෙන්නැත්තෙ ඇයි මම මේ දේවල් වෙනුවෙන් තවදුරටත් තැකීමක් කරන්නෙ කියල.මට දැනෙනවා කලින් තිබුන ජවය,හිතේ ශක්තිය මගෙන් ගිලිහිලා වගේ.
හිස් හැගීම් ගොඩක් එක්ක ජිවිතේ වටිනාම කාලය ගෙවිල යනවා.ඇත්තටම කනගාටුයි ඒ අරමුණක් නැතුව ගෙවෙන හැම තප්පරයක් ගැනම.ඒත් පෙරමෙන් අරමුණක හිත පිහිටුවාගන්න මට බැරි වෙලා.
මේ හැම දෙයක්ම උනේ කවුරු නිසාද???මට කාටවත් දොස් කියන්න බෑ.කියන්න හිතෙන්නෙත් නෑ."පාඩුව ඔබේ නම් වරදත් ඔබේ"කියල කියනවනේ.ඔව් මමයි වැරදි.මම සංවේදී උනා වැඩි ඇති.

හිතට එන හැගීම් සිතිවිලි සමහර වෙලාවලදී වෙනස් කරන්න හරිම අමාරුයි කියල හිතෙනවා.

21 comments:

  1. අනේ මන්දා බං! ජිවිතේට අරමුණක් තියා ගනින්! ඔක්කොම හරි යයි!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ප්‍රතිචාරෙට ස්තුතියි මචෝ... අරමුණක හිත පිහිටන් නෑ බං.ඒකයි අවුල...

      Delete
  2. මටත් අරමුණක් හොයලා දියංකෝ පුළුවංනං....

    ReplyDelete
    Replies
    1. අනේද කියන්නෙ අනුගේ බොඩි ගාඩ් වැඩේ බාර ගනින්.නැත්නම් ගෙදර කුස්සියේ කෝකිකමවත්.:p

      Delete
  3. එක කාලෙකට ඔය වගේ හැගිම් ඇතිවෙනවා තමා. ජීවිතේ කියන්නේ මේකට තමා...
    මම සමකය වටේ ලියන නලීන්

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔව් නලින් අයියා .ගලන ගගකි ජිවිතේ කියනවනේ....

      Delete
  4. තමන්ගෙ හිත තමන්ගෙ පාලනේට ගන්න පුළුවන්නම් ඒකත් ලොකු ජයග්‍ර‍හනයක්!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔව් ශම්මියෝ...එහෙම පුළුවන් වෙලාවකට.සමහර වෙලාවට මොකක් වෙලාද කියල හිතාගන්න බැරිතරම් මනස අවුල්.

      Delete
  5. මචන් පුළුවන් නම් silentsahan@gmail.com එකට මේල්
    එකක් දාන්න ..
    ඔහොම හිතන්න එපා..අපි කොහොම හරි යමු බැරි මර ගාතේ..
    උබ හිතෙන ඕන දෙයක් කියපන් , මට පුළුවන් අහන් ඉන්න ..මචෝ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ගොඩක් ස්තුතියි මචෝ ඔයාට.දැන් ඒ මානසිකත්වය ඉවරයි.මේ වචන ටික වටිනවා බං සෑහෙන්න.

      Delete
  6. ධනාත්මක චින්තනය ගැන මම වෙලාවක කියලා දෙන්නම්කො. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ධනාත්මක චින්තනය ගැන නම් දන්නවා බං.එත් ප්‍රයෝගිකව මම සමහර ගැටලුවලට මුහුණ දෙද්දි මම ඒ ගැටළු වලට මුහුණ දෙන කෙනෙක්ට දුන්න උපදෙස් මටම පිළිපදින්න අමාරුයි.කලෙත් එක්ක හැමදේම හරිගියා.

      Delete
  7. එක මොහොතකට මට මාවම කියවනවා වගේ දැනුනා.

    ReplyDelete
    Replies
    1. අහ්... හරිම කටුක,ජිවිතේ හිස් උන හැගීමක් දැනෙනවා නේද...
      කාලය හැමදේම විසදනවා.

      Delete
  8. අනේ මන්ද බන් මටත් ඔහොම හිතෙනවා

    ReplyDelete
    Replies
    1. කාලයත් එක්ක හැමදේම හරියනවා බං.

      Delete
  9. මොනවා කිව්වත් සමහර දේවල් කල් යන්න යන්න මතක් වෙනවා වැඩි බං.......එත් අපිට අතීතකාමියෙක් වෙන්න බැහැ බං....අතීතය තියෙන්නේ ඒ ගැන හිතලා වර්තමානය ගැන සතුටු වෙන්න........

    රස්තේ පාරක් ගහමුද

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔව් බං.නව ගිලුනත් බෑන් චුන් වගේ ඉන්න ඕනේ...හික්ස්....

      Delete

හෝව්.... හෝව්.... යන්න එපා ඔහොම පොඩ්ඩක් ඉන්න.මේක කියවපු එකේ...ඔයාලගේ හිතට දැනෙන ඕනෑම දෙයක් ලියල යන්න...ඔයාලගේ අදහස් මට ගොඩක් වටිනවා...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

නවතම ප්‍රතිචාර

හොදම විචාරකයෝ

හද ගැස්මට සවන් යොමපු අය